PL EN
Krajowa Izba Gospodarcza Instytut Badań nad Demokracj± i Przedsiębiorstwem Prywatnym Przedsiebiorstwo Fair Play Zatrudnienie Fair Play
Strona archiwalna! Zapraszamy do nowego serwisu www.gmina.fairplay.pl

Plan działań PR

Plan działań PR
dla gmin/miast uczestniczących w konkursie
"Gmina Fair Play" - Certyfikowana Lokalizacja Inwestycji

Lp. Czas Działania
1. Po złożeniu deklaracji uczestnictwa w konkursie, przez cały proces weryfikacji, do Gali Finałowej (grudzień). 1. Umieszczenie informacji o uczestnictwie gminy (miasta) w konkursie "Gmina Fair Play - Certyfikowana Lokalizacja Inwestycji":
  • w bieżących informacjach o gminie (mieście);
  • w prezentacjach o gminie/mieście (filmy na płytach BR, DVD, CD);
  • w Internecie;
  • w reklamach prasowych;
  • w artykułach sponsorowanych;
  • w reklamie TV;
  • na bilbordach, banerach reklamowych.

2. Poinformowanie o udziale w konkursie głównych i potencjalnych inwestorów oraz innych istotnych z punktu widzenia urzędu instytucji i organizacji.

3. Informowanie o udziale w konkursie władz regionalnych i wojewódzkich. 4. Przekazywanie informacji o udziale w konkursie przez przedstawicieli urzędu we wszelkich wystąpieniach publicznych

2. Po złożeniu deklaracji przystąpienia, najpóźniej do końca kwietnia. Poinformowanie o przystąpieniu do konkursu "Gmina Fair Play" i poddaniu się weryfikacji:
  • wysłanie informacji prasowych do mediów (prasa, radio, TV);
  • wysłanie informacji do głównych i potencjalnych inwestorów oraz innych istotnych z punktu widzenia urzędu instytucji i organizacji;
  • wysłanie informacji do władz regionalnych i wojewódzkich;
  • poinformowanie o przystąpieniu do programu wszystkich pracowników urzędu.

3. I połowa czerwca - po otrzymaniu z biura konkursu pisemnej informacji o zakwalifikowaniu gminy (miasta) do II etapu konkursu. Poinformowanie o zakwalifikowaniu gminy (miasta) do II etapu konkursu "Gmina Fair Play":
  • wysłanie informacji prasowych do mediów (prasa, radio, TV);
  • wysłanie informacji do głównych i potencjalnych inwestorów oraz innych istotnych z punktu widzenia urzędu instytucji i organizacji;
  • wysłanie informacji do władz regionalnych i wojewódzkich;
  • poinformowanie wszystkich pracowników urzędu.

4. Czerwiec/lipiec
/sierpień.
1. Poinformowanie wszystkich pracowników urzędu o planowanym audycie w gminie (mieście) wraz z podaniem dokładnej daty i godziny (w szczególności poinformowanie osób, które spotkają się z audytorem, tj. wójt (burmistrz, prezydent), przedstawiciel wydziału inwestycji, przedstawiciele wydziałów obsługujących inwestorów, przedstawiciel wydziału promocji, osoba odpowiedzialna za udział gminy w konkursie. 2. Poinformowanie mediów o planowanym audycie w urzędzie (podanie daty, godziny i miejsca) oraz zaproszenie do udziału w spotkaniu.

5. Wrzesień - po otrzymaniu z biura konkursu pisemnej informacji o uzyskaniu tytułu i certyfikatu "Gmina Fair Play". 1. Poinformowanie o uzyskaniu certyfikatu i tytułu "Gmina Fair Play":
  • wysłanie informacji prasowych do mediów (prasa, radio, TV);
  • wysłanie informacji do głównych i potencjalnych inwestorów oraz innych istotnych z punktu widzenia urzędu instytucji i organizacji;
  • wysłanie informacji do władz regionalnych i wojewódzkich;
  • poinformowanie wszystkich pracowników urzędu.
2. Informowanie o uzyskaniu tytułu i certyfikatu "Gmina Fair Play" we wszelkich wystąpieniach publicznych.

6. Po otrzymaniu pisemnej informacji z biura konkursu o uzyskaniu tytułu i certyfikatu "Gmina Fair Play". Umieszczanie logo "Gmina Fair Play":
  • na materiałach urzędowych, np.: papierze listowym, kopertach, wizytówkach;
  • w materiałach reklamowych, np.: folderach, katalogach, biuletynach, kalendarzach, akcesoriach promocyjno-reklamowych (długopisy, parasole, kubki, koszulki i inne);
  • w prezentacjach o gminie/mieście (filmy VHS, DVD, CD);
  • w Internecie (logo, certyfikat oraz inne uzyskane nagrody; listy gratulacyjne, zdjęcia z gal finałowych):

    - w reklamach prasowych,
    - w artykułach sponsorowanych,
    - w reklamie TV,

  • na bilbordach, banerach reklamowych;
  • na budynku urzędu;
  • umieszczenie tablicy "Gmina Fair Play - Certyfikowana Lokalizacja Inwestycji" przy wszystkich drogach dojazdowych do gminy.

Zaloguj się do systemu ankiet
FAQ
Najczęściej zadawane pytania – FAQ

Patroni Honorowi XIII edycji konkursu Gmina Fair Play

Aktualności
15 grudnia 2014

Zapraszamy do odwiedzenia nowej wersji oficjalnej strony internetowej konkursu "Gmina Fair Play" Oprócz zmienionego wyglądu, serwis więcej...


17 października 2014

W Salonie Recepcyjnym Hotelu Bristol (ul. Krakowskie Przedmieście 42/44, 00-325 Warszawa) odbyła się uroczysta Gala więcej...


14 października 2014

Konkurs "Gmina Fair Play" został oficjalnym partnerem Europejskiego Forum Gospodarczego, które odbywać się będzie już więcej...






© Copyright by "Przedsiębiorstwo Fair Play" Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.